13 תשובות
אני אני אני
אף אחד לא יעז לדבר ככה על סונגמין ועל צאנבין כי צאנבין ליטרלי גוד וסונגמין גם3>
אף אחד לא יעז לדבר ככה על סונגמין ועל צאנבין כי צאנבין ליטרלי גוד וסונגמין גם3>
שואל השאלה:
יאא
יאא
שואל השאלה:
יא א א
יא א א
כןן
ישש
ברורר
שואל השאלה:
איי דומינו
איי דומינו
אוהבי? תקף גם למכורי?
אני ואני חולה על סונגמין וצ'אנגבין הם אהבת חיי
אני סטיי
ואני מכורה לצאנגבין וסונגמין
ולכל הממברים
אעאע לקווץ
את הטוסיקים האלה
0:
ואני מכורה לצאנגבין וסונגמין
ולכל הממברים
אעאע לקווץ
את הטוסיקים האלה
0:
שואל השאלה:
לחחח
לחחח
לא
איי דומינו
איי דומינו
היי
באותו הנושא: