13 תשובות
אני אני אני
אף אחד לא יעז לדבר ככה על סונגמין ועל צאנבין כי צאנבין ליטרלי גוד וסונגמין גם3>
שואל השאלה:
יאא
שואל השאלה:
יא א א
שואל השאלה:
איי דומינו
אוהבי? תקף גם למכורי?
אני ואני חולה על סונגמין וצ'אנגבין הם אהבת חיי
אני סטיי
ואני מכורה לצאנגבין וסונגמין
ולכל הממברים
אעאע לקווץ
את הטוסיקים האלה
0:
שואל השאלה:
לחחח
לא

איי דומינו
היי