התחברות
הרשמה
תגיד לי ותאמר לי זה אותו דבר או היינו הך??
4 בדצמבר 2024, 23:25
איך אומרים
חוות דעת
דעות גולשים
הומור
מילים
3 תשובות
אותו דבר והיינו הך זה אותו דבר או שזה היינו הך?
אנונימי
אותו הדבר
נ
ניקו די אנג'לו/אוראו
שואל השאלה:
^מי אמר
ל
לא ברור בכלל
באותו הנושא:
תגיד לי ותאמר לי זה אותו הדבר או היינו הך?
תגיד לי ותאמר לי זה אותו דבר או לא?
תגיד לי ותאמר לי זה אותו הדבר?
תגיד לי ותאמר לי זה אותו דבר?
תגיד לי ותאמר לי זה אותו דבר או היינו הך?
באיזו מילה אתם משתמשים יותר בדרך כלל - "תאמר" או "תגיד"?
"תגיד לי" ו"תאמר לי", אותו הדבר או היינו הך?
בנים, הייתם מסכימים אם חברה שלכם תבוא אליכם ותאמר שהיא רוצה שתלבש חצאית?
בנים איזה משפט ימיס לכם את הלב אם מישהי תאמר לכם אותו?
אומרים תגיד לי, או תאמר לי?.
רק אנשים אמפתיים: אשמח שתעודדו אותי ותאמרו לי שעשיתי טוב היום