התחברות
הרשמה
תגיד לי ותאמר לי זה אותו דבר או היינו הך?
18 ביוני 2020, 12:52
איך אומרים
עדיין לא התקבלו תשובות
באותו הנושא:
זה בסדר שבת תגיד לבן שהיא אוהבת אותו ?
תגיד לי ותאמר לי זה אותו הדבר?
תסתכלו בפירוט פליז ותאמרו לי- מה דעתכם?
תעשו את המבחן ותאמרו לי כמה יצא לכם
מה לא היה לכם בעיה שהבת שלכם תאמר:
אתם בעד שבת תגיד לבן שהיא אוהבת אותו?
זה מוזר אם ילדה מהכיתה או מהשכבה שהיא לא דיברה איתכן מתחילת השנה או אולי רק משפט אחד פתאום תיגש אליכן ותאמר איזה יפה את?
אומרים תגיד לי, או תאמר לי?.
תגיד ותאומר זה אותו דבר.?
זה הגיוני שמישהי תגיד שהיא אתאיסטית אבל היא גם כל הזמן תאמר שהיא יהודיה גאה ודברים כאלה?
איזה סימנים וודאים יש לזה שמישהי אוהבת אותי מבלי שהיא תאמר לי?