7 תשובות
ברור שנורמלי, את לא חייבת להם כלום
כן
בעיקרון זה ממש בסדר לא לענות
אם בכל זאת בא לך לענות תעני תודה רבה אבל אני לא מעוניינת :)
אם בכל זאת בא לך לענות תעני תודה רבה אבל אני לא מעוניינת :)
שואל השאלה:
אני פעילה מדי פעם בקבוצות האלה
אם זה נסיעות או משרות
לא העניין
אני פשוט לא רוצה לצבור אנשים שנשאר לי אצלם רושם רע כלשהו
אני לא רוצה לתת מקום למה יחשבו עליי
אבל כן רוצה לדעת מה מוסרי לעשות כדי להרגיש שלמה עם עצמי, כי נשארת לי הרגשה כזאת לא נוחה לסנן - אולי אני צריכה לתקן אותה ואולי לא
תודה לכל מי שענה לי ❤
אני פעילה מדי פעם בקבוצות האלה
אם זה נסיעות או משרות
לא העניין
אני פשוט לא רוצה לצבור אנשים שנשאר לי אצלם רושם רע כלשהו
אני לא רוצה לתת מקום למה יחשבו עליי
אבל כן רוצה לדעת מה מוסרי לעשות כדי להרגיש שלמה עם עצמי, כי נשארת לי הרגשה כזאת לא נוחה לסנן - אולי אני צריכה לתקן אותה ואולי לא
תודה לכל מי שענה לי ❤
אנונימית
לא מאמין ששאלת בסטיפס על ההודעה ששלחתי לך
אנונימי
שואל השאלה:
אתה ועוד שש מאות אלף כמוך שלחו את ההודעה הזאת לי ולעוד שש מאות אלף כמוני
כפרה
אתה ועוד שש מאות אלף כמוך שלחו את ההודעה הזאת לי ולעוד שש מאות אלף כמוני
כפרה
אנונימית
הייתי ממשיכה לסנן
באותו הנושא: