6 תשובות
אני עשיתי רק בית פזמון
הם גם ככה לפעמים עוצרים באמצע ולא רציתי סתם לכתוב תווים של שיר שלם אז עשיתי קצר, בית פזמון וסיום
שואל השאלה:
אז זה בסדר שהכנתי רק בית פזמון ?
אנונימית
עדיף אולי בית פזמון וסיום
שואל השאלה:
מזתומרת סיום
אנונימית
באיזה תחום את מתמיינת, שירה או נגינה?
שואל השאלה:
שירה
אנונימית