6 תשובות
אני עשיתי רק בית פזמון
הם גם ככה לפעמים עוצרים באמצע ולא רציתי סתם לכתוב תווים של שיר שלם אז עשיתי קצר, בית פזמון וסיום
הם גם ככה לפעמים עוצרים באמצע ולא רציתי סתם לכתוב תווים של שיר שלם אז עשיתי קצר, בית פזמון וסיום
שואל השאלה:
אז זה בסדר שהכנתי רק בית פזמון ?
אז זה בסדר שהכנתי רק בית פזמון ?
אנונימית
עדיף אולי בית פזמון וסיום
שואל השאלה:
מזתומרת סיום
מזתומרת סיום
אנונימית
באיזה תחום את מתמיינת, שירה או נגינה?
שואל השאלה:
שירה
שירה
אנונימית
באותו הנושא: