2 תשובות
שואל השאלה:
אני דווקא לא לומדת פיזיקה אז החלק הזה של המבחן לא נוגע אליי למזלי. אני רק אשמח לדעת איפה יש מקום לתרגל את המבחנים?
אני דווקא לא לומדת פיזיקה אז החלק הזה של המבחן לא נוגע אליי למזלי. אני רק אשמח לדעת איפה יש מקום לתרגל את המבחנים?
אנונימית
שואל השאלה:
תודה!!
כמה זמן לקחו המבחנים בערך? הם היו קשים או סבירים?
תודה!!
כמה זמן לקחו המבחנים בערך? הם היו קשים או סבירים?
אנונימית
באותו הנושא: