6 תשובות
לפי דעתי אין מספיק מיטות אלא אם יש זוג שמסכים לחלוק מיטה.
אם כן אז בטח ןתהנו ביוון
אם כן אז בטח ןתהנו ביוון
^^כן בטח
שואל השאלה:
אין בעיה לחלוק מיטה
אין בעיה לחלוק מיטה
אנונימי
אה אז מהמם
שואל השאלה:
יש אופציה שיש מיטות לכולם, אבל היא רק עם חדר שינה אחד במקום שניים
יש אופציה שיש מיטות לכולם, אבל היא רק עם חדר שינה אחד במקום שניים
אנונימי
שואל השאלה:
אדם מבוגר יוכל לישון על הספה הזאת בנוחות?
אדם מבוגר יוכל לישון על הספה הזאת בנוחות?
קישורים מצורפים:
אנונימי
באותו הנושא: