6 תשובות
לפי דעתי אין מספיק מיטות אלא אם יש זוג שמסכים לחלוק מיטה.
אם כן אז בטח ןתהנו ביוון
שואל השאלה:
אין בעיה לחלוק מיטה
אנונימי
שואל השאלה:
יש אופציה שיש מיטות לכולם, אבל היא רק עם חדר שינה אחד במקום שניים
אנונימי
שואל השאלה:
אדם מבוגר יוכל לישון על הספה הזאת בנוחות?
אנונימי