27 תשובות
נקרעתי מצחוק אמאלהה צחקתי בקול

לדעתי זה פנטסטי, כמובן שיש מקום לשיפור אבל הכל טוב
אנונימית
תעזוב שם, לך להורים שלך או משהו זה נשמע סיוט
אנונימית
מה הולך שם
תברך אחי
אנונימית
נשמע סיוט.
לא בית משוגעים, אבל סיוט.
כן תעזוב את המקום תברח משם
תזהר מהגיי נשמע שלא יכבד שאומרים לו לא
אנונימי
חחח את באמת שואלת ? הרגע ענית לעצמך זה מזעזע
תברח משם.
יואו אני מתה חשבתי שאתה באמת בבית משוגעים אמאלהה לא קראתי טוב את השאלה אני מתה

תברח כל עוד נפשך בך
חולים בראש. אגב לגבי ההומו הזה שאומר לך ככה זה הטרדה מינית ואפשר לדווח על זה.

תחפש מקום אחר..
אנונימי
צחקתי בקול אפשר לגור איתכם?
אנונימי
זה נשמע כאילו שמו את הכיתת ביולוגיה שלי לגור ביחד
תברח!!
שואל השאלה:
לא רק הגיי אני גר פה עם האקסית שלי זה לא מצחיק
פשוט נפרדנו כשאנחנו גרים פה עדיין
והיא הומופובית אליו
אנונימי
תברח, מהר.
זה שהיא הומופובית זה לא בעיה. הבעיה זה ההטרדות , החוסר רצינות הבלגנים והמריבות ...איך תתקדם בחיים?! המצב גם ידרדר אם לא עושים משהו כדי לעצור
אנונימי
אוי ואבוי איזה חיים תברח
אנונימית
^^^^וועליה זה מדרדר מרגע לרגע
תברח מהר משם
שואל השאלה:
אתה חושב? אתה רוצה להתחלף איתי ולראות את האקסית שלך רבה מכות עם גיי שיש לו קראש עליך?
אנונימי
מצחיק לשמוע את הסיטואציה אבל זה בטח סיוט לחיות אותה
אני בכללי לא רוצה להיות בקרבת אנשים לא נורמליים כמו הומו מטריד. ואקסית שאני לא יודע את טיב מידותיה
אנונימי
מה זה ההומופוביה הזאת שומע^
אנונימי
מה הבעיה בהומופוביה . זה דבר מבורך. מה זה מידור הדעות הזה... איפה חופש הביטוי מה זה פה ימי הביניים
אנונימי
^^אגב נחמד שאתה מגן על הומו שמטריד סטרייט הטרדה מינית....
אנונימי
שואל השאלה:
לא מטריד בדיוק הוא חסר מודעות עצמית נראה לי הוא בקטע כזה שהוא מחמיא לי כל הזמן ואומר אם היית גיי הייתי עושה אותך ומפרט באריכות..אז זה מה שמטריד
עכשיו הם רוצים לאמץ חתול ורבים אם עדיף כלב או חתול יופי רק זה היה חסר
אנונימי
נשבע שאני גם העיתי עושה אותך אתה חמוד^
אנונימי
שואל השאלה:
די העית לך תלמד עברית
אנונימי
אני רוצה לגור איתכם יש חדר פנוי?
אנונימי