11 תשובות
שיגידו מה שהם רוצים
כי הם חושבים שהם יודעים הכל על מה שקורה כאן
אבל אין להם מושג מה הולך כאן
כי מבחינתם עשינו לערבים שואה
שואל השאלה:
אם כבר הערבים עשו לנו מן שואה ב7.10^
אנונימית
לכן רשמתי מבחינתם
מה זה יום הנכבה? שמעתי על זה פעם אבל מה זה בכלל?
מה עשו להם?
אנונימי
אם זכור לי נכון,זה היה איזה כפר של ערבים שיהודים רצחו שם מלא מהם
הנכבה היא עקירת 750,000 ערבים מביתם במלחמת העצמאות וגירוש שלהם מהארץ
כי הוא יום לציון אירוע טרגי.
זה שהשואה הייתה הרבה יותר גרועה לא אומר שאי אפשר לעשות את ההשוואה, זה כמו להשוות בין יום השואה ל9/11
הנכבה זו גלות בכלל לפי מה שהם טוענים.
אין שום קשר לש!אה
^לא מדויק.
השואה היהודית כוללת אוסף של הרבה מקרים, כולל גם תחילת השואה שהייתה רק בגירוש(זה די נכשל ואז משם התחיל דברים יותר גרועים)
אנונימי