6 תשובות
לא יודע לגבי אירופיות אני הייתי בארה"ב בבית ספר וכל הבנות נדלקו עליי. או שבגלל שאני לא מפה וזה מדליק אותן או שאני פשוט חתיך.
אנונימי
זה לא קשור זה תלוי איך אתה נראה
לא הם אנטישמים באירופה.
ובכלל, ישראלים הם לא יפים.
(גם אמריקאים ואירופאים הם לא, בני אנוש זה פשוט לא זן יפה. חתולים זה חתיך. נמרים ופנתרים זה חתיך. בני אנוש זה מגעיל ומכוער.)
שואל השאלה:
למה היית בבית ספר בארצות הברית?
אנונימי
..
אנונימי
^^^^^נערות אמריקאיות פשוט מחפשות 0ק0 כל הזמן גם עם אמריקאים וגם עם חדשים,בתרבות של האמריקאים פשוט הנעורים כל ה''חוויה'' שלהם זה החוסר מחויבות לאף אחד
אנונימי