12 תשובות
לא
יש מצב, בנים בגיל הזה הם לא ואו
אנונימית
לא
פשוט חכי כמה שנים
הגיוני
הגיוני לא אומר שזה בסדר
לא כלכך
לא נורמלי , כנראה נובע מדאדי אישוז בדרכ
אנונימית
יכול להיות אבל זה פער גדול מדי בגילאים האלה
נורמלי? לא. הגיוני? כן. יש המון בנות 13 כאלה בדור שלנו לצערי.
לכל מי שאומר לא, אם היה לכם קראש על מפורסם אתם באותו מצב
"גברים" הם לא