8 תשובות
כן, כנראה זה נובע מאיזשהי סיבה זה לא סתם ככה
נורמלי כן
טוב? לא
זה לא נורמלי וזה לא לא נורמלי
אני מניחה שאת אוהבת את הרעיון של זה יותר מאשר מה שזה יכול להיות בפועל (הרסני ומסוכן, אף אחד לא רוצה להכניס את עצמו למקומות האלה באמת)
תשמרי על עצמך
כי את בת 14
אנונימי
בנות
נורמלי-כן
טוב - לא
מי שאת מושכת אלייך זה איך שאת מתנהגת אל עצמך אם את מתנהגת אל עצמך מגעיל ככה יתייחסו אלייך
זה מראה את הדימוי העצמי שלך