2 תשובות
כתבה שפורסמה ב"תוכנית חסכון" של ערוץ 2
גילתה משהו מאוד מעניין על מה שכתבת כאן..
אתה לא היחיד שמתלונן ולרוב הם גם ימצאו לך את הסיבה מ'שום מקום'

יש חוסר שקיפות מול הלקוחות לגבי החיוב שלהם.. ולכן ההמלצה שלי אליך זה להתקשר למוקד הגז ולהתלונן..
במידה ואתה נתקל בקשיים אל תהסס לפנות לעו"ד שהוא ידאג לשלוח להם מכתב תלונה ואז התשובה מצידם לא תאחר לבוא..
בקש מחברת הגז הבהרות לגבי החשבון הגבוה ואם הם יתחמקו מתשובה אז פנה למועצה הישראלית לצרכנות בצירוף המסמכים למיניהם