7 תשובות
שואל השאלה:
^^חרדים הם חלק מהעם אבל המפלגות החרדיות זה סיפור שונה, הם רק רוצים למצוץ כסף מהממשלה, אם זה אריה דרעי שישב בכלא על זה, או גולדקנוף שרק אתמול אמר "חרדים מפחדים שהצבא יבוא אליהם הביתה וייתן להם צווי גיוס" הם מנותקים מהעם, יושבים שם גם עם רבין גם עם כל מי שייתן להם דברים שמשרתים להם את האינטרסים
אנונימי
יהיה יותר טוב
באמת שמת אותם באותה משוואה?

חרדים זה אחים שלנו קודם כל, לא שאני בעד מפלגה כלשהי שם, אבל עדיין חרדי זה זהות יהודית, זה אחים, זה יהדות, זה מי שאנחנו.
להעיף את כולם מהממשלה הם חבורה של סכיזופרנים מטורפים ומנותקים
בלי הערביות
אין לי שום דבר נגד חרדים ובטח שלא נגד ערבים, אבל אני חושבת שהמפלגות שלהם לא מייצגות אותם
שואל השאלה:
הם בכל זאת הבוחרים שלהם, אבל בכל זאת אין לי בעיה עם החרדים עצמם אבל המפלגות החרדיות מנותקות וחרא של מפלגות
אנונימי