5 תשובות
יש כמות מוגבלת של משאבים.
לכן לא תפסיקנה מלחמות לאלתר.
ניסו לעשות משהו כזה ב1945, כולנו יודעים איך זה נגמר
לא
אחרי הגאולה לא יהיו יותר מלחמות
אנונימי