8 תשובות
אז תחזור אליהם תגיד שהרכב לא נוסע כמו שאתה מצפה ממנו כמו בעבר
שואל השאלה:
אני לא יודע מה לעשות עם ללכת למוסך או לא כי אני לא רוצה סתם ללכת למוסך ואז פתאום יגידו שהכל טוב
אנונימי
תחליף תחנת דלק. יש מצב שמכרו לך דלק לא טוב
שואל השאלה:
וואלה בדקו שמן ומים ואז אמרו לי לחזור בעוד שעתיים אז אני לא יודע מה עשו
אנונימי
בדקו את המנוע?
אם באמת החליפו פלאגים מה שיכול עדיין להיות זה או מזרקי דלק (תקלה נדירה יחסית) או מצערת מלוכלכת או אחד מחיישני החמצן.
יש עוד המון אפשרויות אבל זה התקלות הרגילות
צריך לחבר מחשב ולבדוק
שואל השאלה:
הם חיברו מחשב חשבתי שזה יסודר אני יעשה עוד סיבוב ברכב לא יודע כאילו שאני נותן גז זה נהיה טיפה יותר חלש מפעם וזה מבאס אבל אני לא יודע עם זה חזר לעצמו
אנונימי
יש מצב שזה סתם פסיכולוגי, אם המצב השתפר אחרי במוסך כנראה שאת התקלה הם סידרו וקשה להאמין שיש עוד תקלה
תעשה סיבוב ותבדוק את המצב אחרי שהמנוע מתחמם (לפחות 10 דקות נהיגה)