3 תשובות
תתעלמי
אנונימי
מי אמר שמוזר זה רע? את פשוט קצת שונה מאחרים וזה בסדר. תאהבי את מה את אוהבת ותהיי עצמך:)
זה לא מוזר, לכל אחד יש המיוחדות משלו, ואני מבטיח לך שהם עושים גם דברים מוזרים אבל פשוט לא מדברים על זה, לכל אחד יש את זה וזה מה שיפה בבני אדם