3 תשובות
תתעלמי
אנונימי
מי אמר שמוזר זה רע? את פשוט קצת שונה מאחרים וזה בסדר. תאהבי את מה את אוהבת ותהיי עצמך:)
זה לא מוזר, לכל אחד יש המיוחדות משלו, ואני מבטיח לך שהם עושים גם דברים מוזרים אבל פשוט לא מדברים על זה, לכל אחד יש את זה וזה מה שיפה בבני אדם
באותו הנושא: