5 תשובות
אל תתני לאף אחד להשפיע עליך, תקחי את הכל בקצב שלך ואיך שלך מרגיש טוב, אני מבטיחה לך שיש המון אנשים שיתחשבו ברצונות שלך
את פשוט לוקחת את הזוגיות שאת רוצה ברצינות, יש הרבה שנכנסים לסוגיות רק בשביל המגע ולא הבן אדם וזה בעייתי אז זה נחמד שיש לך את המחשבה הזאת
אין לך מה לדאוג לגבי האחד שלך את יכולה לנסות להתחיל עם מישהו או שמישהו יתחיל איתך ותראי את זה מתנהל משם
זה שהיום יש ילדות בנות 13 שיש להם "חבר" לא אומר שלחכות לבן אדם הנכון זה לא בסדר קחי את הזמן יש לך את כל החיים ובנתיים תעשי מה שטוב לך בשביל עצמך ולא אף אחד אחר ומתי שאת מוצאת מישהו אז בסדר אל תנסי לדחוף את זה או להילחץ מזה כי זה לא הופך אותך למוזרה זה הופך אותך לפי דעתי דווקא לבן אדם הרבה יותר איכותי אולי החיים לא כאלה קצרים כמו שאנשים אומרים אז עדיף לקחת דברים לאט וליהנות מכל רגע ולא למהר שום דבר ולא ליהנות מכלום❤
אוקיי
מי שזה מוריד לו זה בגלל שהוא לא רציני מספיק והוא לא מוכן לכבד אותך ולקחת את הזמן להכיר אותך בדרך שאת רוצה