9 תשובות
טיפה
אנונימית
ואי כן כשהייתי בייבי סטיי לא ידעתי להבדיל ביניהם
כןן בהתחלה כול הזמן התבלבלתי ביניהם
כולם התבלבלו בניהםם חח אני עדיין לפעמים
אבל כשמכירים אותם יותר רואים שהם ממשש לא דומים
אבל כשמכירים אותם יותר רואים שהם ממשש לא דומים
בהתחלה נורא התבלבלתי בניהם
אמ אני לא חושבת אני בהתחלה הייתי מתבלבלת בין פליקס להיונג'ין
חחח גם אני בהתחלה לא ממש הבדלתי ביניהם
האמת שאני בכלל הייתי מתבלבלת בין פליקס להיונג'ין
אני הייתי מתבלבלת בין צ'אנגבין להאן בכלל
אולי בגלל ששמתי לב ללי נו ראשון אז לא בלבל אותי עם איי אן
אולי בגלל ששמתי לב ללי נו ראשון אז לא בלבל אותי עם איי אן
באותו הנושא: