15 תשובות
לגיטימי ביותר
אנונימי
כן, זה גזעני
בסדר אתה ערבי הגיוני שתגיד את זה^
^ אני לא ערבי, אלא מוסלמי. יש הבדל עצום בין ערבי למוסלמי אם אתה לא יודע.
לא יודע אני רק שמח שאני לא שניהם
זה מובן
^^ אז אם אתה לא יודע על מה אתה מדבר, אז תעשה טובה ותחסוך ממני את החוסר ידע שלך
לא,לגיטימי לגמרי
אני איתך בזה
אני איתך בזה
זה מובן זה סוג של דרך ההגנה שלך
לא, גם אני מפחדת
הגיוני אני גם אני גם לא סומכת עליהם
לא.. יש לך כל סיבה לפחד!! הכל בסדר
הגיוני
לפחד מהם זה לא לשנוא אותם על פי הגזע שלהם. לפחד זה לגיטימי
באותו הנושא: