21 תשובות
כן
לא
לא, זה דיי ברור שתפחדי אחריי מה שהם עשו (לא שאני מכלילה כמובן)
אחרי כל מה שקרה הייתי אומרת שזה די מובן
לא, להפך זה טבעי ולגיטימי.
כמובן שלפני השביעי באוקטובר רוב האנשים היו צבועים ואומרים לך שזה גזענות
במצב שלנו זה כבר נהיה רגיל לפחד מערבים.
במצב הזה כרגע לא
לא, את לא גזענית. אנחנו חיים במדינה שבה ערבים נוטים לעשות בלאגן בלשון המעטה, זה הגיוני לפחד מהם. תראי את זה כמו בן אדם שננשך על ידי כלב, כנראה שהוא יפחד מכלבים אחרי זה, לא?
אני לא מכלילה ולא אומרת שכל הערבים רעים או משהו, אבל זה הגיוני.
גם אני
ולא לא חושבת
אבל הייתי גזענית לערבים גם לפני המלחמה
^ מה למה היית גזענית כלפיהם לפני המלחמה?
כי הם מטרידים אותי ברחוב
וגם לפני המלחמה היו מלא פיגועים פשוט שכחתם.
אהה
אבל בבקשה אל תכלילי לא כולם כאלה גם אותי הטרידו ברחוב פעם אחת זה היה יהודי ופעם אחת זה היה ערבי יש הרבה ערבים טובים(:
לא נתקלתי אבל אשתדל
ואני מסכימה שהיו הרבה פיגועים וזה בסדר לשנוא, אבל לשנוא את המחבלים לא את הערבים (: . יש מעט אבל עדיין יש ערבים גם בצהל ויש ערבים שתורמים למדינה.
לא ממש כאילו זה די ברור כרגע בגלל כל מה שקרה הפחד מערבים
אבל בכללי זה לא בסדר לשנוא גזע שלם בגלל אנשים מסוימים
זה הגיוני לגמרי כי הם נגדנו,לא כולם אבל רובם
אבל יש הבדל בין ערבים לדרוזים^^^^^