9 תשובות
שואל השאלה:
אמרתי לטרנספובים לא להכנס כי דיברתי על הדיספוריה שלי
אמרתי לטרנספובים לא להכנס כי דיברתי על הדיספוריה שלי
אנונימי
שואל השאלה:
ואני מפחד לקום מהמיטה
ואני מפחד לקום מהמיטה
אנונימי
שואל השאלה:
וביקשתי שלא תצחקו עליי אם קשה לכם לכבד ולעזור לי עדיף שלא תגיבו בכלל... אני גם ככה ברע
וביקשתי שלא תצחקו עליי אם קשה לכם לכבד ולעזור לי עדיף שלא תגיבו בכלל... אני גם ככה ברע
אנונימי
תשים מוזיקה שמחה או פודקאסט או סרטון ברקע
אתה יכול לקחת כרית כמגן עם זה יעזור לך לא לפחד (לי זה עוזר)
תשתמש בפנס של הטלפון
אני מת^^
קצת לא מובנת לי השאלה..
לא טרנסופובית או משהו אבל ממה אתה מפחד?
לא טרנסופובית או משהו אבל ממה אתה מפחד?
אל תדאג. כל עוד האור דלוק אתה רואה הכל והכל בשליטה:)