17 תשובות
לא
פריקי וזסטי בקיצור לא
אנונימי
לא הטעם שלי
גיי רצח
איכס גועל נפש
לגייז אין בעיה ולסטרייטים ממש לא
אנונימית
בעיניח פחות מחמיא
אני רואה אחד כזה הוא יורד לנוק
תעשה מה שאתה רוצה בסופו של דבר זה אתה והגוף שלך ומגיע לך הכי הרבה ביטחון במה שאתה לובש !
אנונימית
לא אל תעשה את זה
או שתעשה מה שבאלך אבל אל תתלונן שצוחקים ויורדים עליך
איכה
אל תשים לב אליהם תהיה מי שאתה ואתם תפסיקו להיות ז***ת
אנונימית
מזעזע האמת
שאל מה דעתנו^^
נכון אבל אתם מערבבים פוליטיקות וגזענות
אנונימית
אלא אם אתה בוחש בשוקו/מקלף אבוקדו בחושך/נושך כריות אז פחות...
אנונימית