8 תשובות
תלמדי יותר
תשקיעי
תקשיבי בשיעורים
כן ככה זה בדרך כלל בכיתה ט אל תיבהלי
אני ילדת מאיות ובכיתה ט קיבלתי פתאום במתמטיקה ארבעים ומשהו ומיד נבהלתי
שואל השאלה:
באמת באמת זה מה שהתחלתי לעשות מכיתה ט (אני בכיתה ט) אני ממש לומדת ומבינה את החומר ומשקיעה, ומאז כשאני מתחילה להשקיע הציונים מדרדרים... עניין של מזל?
אנונימית
קורה תמיד זה פשוט כי יש קפיצה בחומר ובכמה צריך להשקיע
תשקיעי יותר ואם צריך עוד אז עוד אם פחות אז פחות
שואל השאלה:
בבקשה בבקשה שעוד אנשים יענו או ינעצו אני באמת מתוסכלת וצריכה לדעת אם יש עוד תלמידים כמוני ולדעת שהבעיה לא רק אצלי
אנונימית
זה קרה גם לי, זה בסדר, בכיתה ט' החומר מתחיל לרוץ בקצב מטורף וקצת קשה לעמוד בזה, זה ישתפר
תקשיבי היה לי בדיוק אותו דבר
כיתה ט זה קפיצה משמעותית ברמה אל תקחי קשה זה לא רק אצלך
וכן תצטרכי ללמוד הרבה יותר ולתרגל יותר בבית במיוחד מתמטיקה
ללמוד למבחנים יותר זמן מראש
וגם אם כבר קיבלת כמה ציונים גרועים לא קרה כלום את עוד יכולה לשפר לפני התעודה וגם אם התעודה תהיה חרא זה לא סוף העולם וזה לא הבגרות כל עוד תתחילי עכשיו לעלות הילוך את תהי בסדר