5 תשובות
מה שאת אוהבת יותרר
שואל השאלה:
זהו שאני לא יודעתת
בסקיז החלטתי על נואיזי אבל בטיאקסטי אני ממש לא יודעתת
אנונימית
אני ככ לא מבינה באלבומים חח
קשה לי לעזור
סטרי קידס - rock-star לדעתי
טיאקסטי - sanctuary לדעתיי
אבל כל האלבומים מדהימים
לדעתי sanctuary זה אלבום ממש יפה וכל הגרסאות מהממות, וגם זה האלבום הכי חדש שלהם אז זה גם ממש טוב (קניתי אותו גםם)