15 תשובות
כי אנשים גזענים חושבים שזה מגניב להגיד את זה
למרות שאין להם שמץ של מושג מה המקור של המילה הזו.
מותר לנו לתפוס את זה בישראל בצורה יותר קלילה כי לא אנחנו אלה שגנבנו עבדים מאפריקה, אלה היו ארצות הברית בריטניה וכדומה
חוץ מזה שבישראל הכל מתבסס על עדות ולא על מעמדות לכן יש לגיטימציה ציבורית לצחוק על אנשים על בסיס צבע עור
שואל השאלה:
גם בחול זה לא אסור, זה פשוט מילה עם היסטוריה כואבת אז יש "איסור חברתי"
אני לא מבינה למה משתמשים בה כטרנד וכאילו זה מגניב להגיד את זה
אנונימית
כי אני לא אומר את זה מגזענות די עם כל הפוליטיקלי קורקט שלכם אני אומר את זה בצחוק גם יש לי חבר אתיופי שאני אומר לו את זה והוא בסדר עם זה כי הוא יודע שזה בצחוק די כבר להיות כל כך רגישים ו"אוי די זה לא יפה זה גזענות" לא כל דבר זה גזענות צ'יל
ליטרלי רק לבנים מתלוננים על המילה הזאת יא לגנבים אתם הגזענים האמיתיים
אני אישית שילמתי לחבר שלי שתי מסטיקים כדי להשתמש בזה לידו אחת העסקאות היותר שוות שעשיתי
כי אני לא woke
אנונימית
כי לאף אחד לא אכפת בארץ, וכי זה כיף
כי בישראל לא הייתה גזענות נגד שחורי עור בקני מידה גדול כמו הגזענות של ארצות המערב בכלל וארה"ב בפרט (ואז הם מלמדים את העולם איך להיות מוסריים)
כי זה מותר
כי זה לא נוגע לא לבנים פה ולא לאתיופים.
אתיופים לא היו בעבדות.
חוץ מזה,השחורים בעצמם נרמלו את זה על ידי זה שהפכו אתה מילה הזאת למילת סלנג,אתה לא רואה יהודים אומרים קייק אחד לשני.
כי אפשר להשתמש בניגר כשם מדינה
כי אנשים גזענים ומנרמלים את זה .כמו שיורדים על אנשים עם עודף משקל ,אשכנזים ,תימנים וכו' .בכללי אנשים מנרמלים קללות על בני משפחה של חברים שלהם ועל חברים שלהם 'בצחוק" ואין ספק שמשהו שם נדפק
כי זה לא אסור בארץ