13 תשובות
לא.
אחרת, הארץ תהיה תהו ובוהו
אני לא בעד
יש מספיק תקריות ירי בארץ בלעדי זה
ממש לא.
לא, תראה את ארהב
ממש לא מסכים אם כנוי ללא שם^
אם זה היה בישראל כולם כבר היו מתים
לא חסרים כאלו שעשו צבא סתם כי חובה או כי זה מגניב, ואם יקבלו נשק ויעצבנו אותם הם השתמשו בו.
שואל השאלה:
ארה"ב היא מודל השראה, שלכל אחד יש את החופש והחירות שלו להגן על עצמו
אנונימי
לא ממש ממש לא
לא. לא מתלהבת להגדיל את מקרי הרצח והשוד המזוינים בישראל, וגם לא ממש משתוקקת לסקולשוטינג ישראלי.
FML
לא, שימו לב כמה פשע יש בארצות הברית.
למה צריך את זה.