24 תשובות
לאנשים תמיד יהיה מה להגיד.
אין מה לעשות
כי כל האנשים משום מה חושבים שכל מי שימני מאמין בה'
אז מה הסיבה שאת ימנית קיצונית? בשביל מה? כלומר, מה מניע אותך?
מבחינתי זאת סוג של חידה
לא כל האנשים,רוב האנשים
אולי מנסים להבין על מה את מבססת את עמדתך, למה להקים מדינה דווקא פה וכאלה?
מה הקשר בין האמונה שלך לדעה הפוליטית שלך?
אנונימית
כל הקטע של ימין זה שהאידאולוגיה שלה מתבססת על הדת והיהדות ואמונה לאלוהים. יכול להיות שאת מתכוונת שאת ימין במובן ביטחוני כי אם לא אין הרבה היגיון בזה.
כי הסטראוטיפ הוא שאתאיסטים הם תמיד השמאלנים.
זה שגוי לחלוטין.
ימין זה לא קשור לדת...
כי אנשים בטוחים שימין זה בהכרח קשור לדת ופספסו שיעור או שניים באזרחות. זו תפיסת עולם והרבה מהימין זה עניין כלכלי וביטחוני, זה פשוט שבארץ הרבה פעמים זה הולך ביחד עם אנשים מאמינים אבל זה לא בהכרח קשור
שני הדברים לא קשורים
מכיר אחד כזה.
בתכלס כל הקטע של פוליטיקה ודת לא אמורים להיות קשורים. זה די במקרה שזה ככה מראה לי.
אנחנו בני אדם ולא כולם מסכימים עם כולם
יש כאלה לא מקבלים אטיסטים
יש כאלה לא מקבלים חילונים
יש כאלה לא מקבלים חרדים
יש כאלה לא מקבלים דתיים
בסופו של דבר לכל אחד יש דעה וכל אחד גדל על דרך ככה העולם מתנהל בהכל!!
אנחנו צריכים ללמוד לאוהב אחד את השני גם אם לא מסכימים על אותם דברים
לא קיצונית ורק בחלק מהנושאים
אבל כנ"ל

עד כמה שיש השפעה של דת על דעות פוליטיות
זה לא אומר שכל הדתיים ימניים קיצונים או בכללי ימניים
וכל האתאיסטים שמאלניים קיצונים או בכלל שמאלנים
אני באותו מצב
אנשים תקועים עם סטיגמות
שמאלנים 99% מהפעמים חלונים אז הם חושבים שכל השמאלנים חלונים וגם כל הימנים דתיים והדתיים חושבים שכל הדתיים ימניים
כן אבל אתה גדלת כדתי^^
האם את רוצה את ארץ ישראל השלמה?
כי רוב הימניים הקיצוניים הם דתיים לאומיים שכן מאמינים
skill issue
גם אני ככה חוסר אמונה באל לרוב מזוהה עם שמאל
מה הופך אותך לימנית? מה זה ימנית בעינייך?
עמדות חברתיות המזוהות עם הימין נוטות לשקף גישה שמרנית, ומכאן נגזרת ההקשר בין שמרנות לימין הפוליטי. כמו שישנם חרדים התומכים בפלסטין, כך גם קיימים אתאיסטים המאמינים ברציונל לתמוך במחיקת עזה מן המפה.
אני ימני אגנוסטי אבל באמת תוהה אם אין או יש אלוהים..... ייתכן מאוד שיש
אנונימי
לא חושב שזה עניין של אמונה. כן חייבים חיבור לזהות היהודית שלך כלאום.
כל מי שרוצה לחיות חייב לתמוך במלחמה באויב הערבי, ובעזרה לכל מי מהם שרוצה להגר מכאן (מתוך הקו הירוק, מיו"ש והבקעה ומעזה) להגר לחו"ל. כמה שיותר מהם שיהגרו=יותר חיים שלנו.
הם נחלשים ב"ה. ביו"ש יש רק 1500000 ערבים ואנחנו כבר בדרך ל1000000 יהודים. כמה שהם יהגרו מכאן יותר כל הדמיונות על מדינה פלסטינית וכל זה ידעכו