5 תשובות
לא יקרה לך כלום בסוף את תרדמי
אנונימי
זה לא מסוכן בכלל, אבל לא בריא,
את צריכה לתת לגוף שלך לנוח ולצבור כוחות
זה לא מסוכן אלא, לא כ"כ בריא.
פעם לא ישנתי 48 שעות ולא קרה לי כלום,
אבל זה מאוד לא בריא.
לא נראה לי שזה מסוכן.. אם את רוצה להירדם תבקשי ממישהו שיספר לך סיפור ארוך ומשעמם..
באותו הנושא: