15 תשובות
שואל השאלה:
נכון אז למה יש הפסקת אש עם חיזבאללה מה זה תורם?
נכון אז למה יש הפסקת אש עם חיזבאללה מה זה תורם?
אנונימית
שואל השאלה:
אז למה אין הפסקת אש עם חמאס שפטקינג יש שם חטופים למה המיקוד הוא על חיזבאללה
לפני ה7.10 שעשינו הפסקות אש עם חמאס הם התחמשו ועשו לנו טבח שלא מבייש את השואה
ועכשיו יש שם חטופים והדרך להחזיר אותם היא להפסיק את המלחמה ולחסל את חיזבאללה למה מחכים לעוד 7.10 מחיזבאלה???
אז למה אין הפסקת אש עם חמאס שפטקינג יש שם חטופים למה המיקוד הוא על חיזבאללה
לפני ה7.10 שעשינו הפסקות אש עם חמאס הם התחמשו ועשו לנו טבח שלא מבייש את השואה
ועכשיו יש שם חטופים והדרך להחזיר אותם היא להפסיק את המלחמה ולחסל את חיזבאללה למה מחכים לעוד 7.10 מחיזבאלה???
אנונימית
זה תורם בזה שלא יהיה אזעקות כל יום, תושבי הצפון חיים עם אזעקות אין יום אחד שאין בו לפחות אזעקה אחת....
אנונימית
כרגע לחמאס אין שליט או משהו כזה, אחרי שהרגנח את סינואני שהיה הסיכוי היחיד שלנו לדבר עם מישהו שאחראי על חמאס הם די מפוזרים ולא סגורים על עצמם
אנונימית
ואם כמה השביעי באוקטובר היה נורא אל תעז להשוות אותו לשואה, זה אפילו לא קרוב לאסונות שקרו בשואה
אנונימית
שואל השאלה:
אנונימית
נכון אני בעצמי מהצפון במקור אבל עדיין , לפני ה7.10 סבלו יום יום מאזעקות בעוטף ואם פעם אחת לא היינו עושים הפסקות אש ומחבלים אותם בזמן לא היה קורה ה7.10
אתם מבינים שזה מה שחיזבאללה יעשו לנו אם תהיה הפסקת אש?
הפסקת אש מביאה רק תגובה חריפה יותר
אנונימית
נכון אני בעצמי מהצפון במקור אבל עדיין , לפני ה7.10 סבלו יום יום מאזעקות בעוטף ואם פעם אחת לא היינו עושים הפסקות אש ומחבלים אותם בזמן לא היה קורה ה7.10
אתם מבינים שזה מה שחיזבאללה יעשו לנו אם תהיה הפסקת אש?
הפסקת אש מביאה רק תגובה חריפה יותר
אנונימית
השביעי באוקטובר התחיל להתכונן כבר בקורונה, עוד לפני שעשינו הפסקת אש איתם, הבעיה היא שאנחנו מתנהגים כאילו הם מטומטמים, והם לא מטומטמים כמו שאנחנו חושבים שהם....
אנונימית
שואל השאלה:
אנונימית^^^
ה7.10 זה שואה וזה שואה על האדמה שלנו
וזה קשה יותר כי אז לא היה לנו בית הפעם נכנסו לנו לבית וטבחו בו
ה7.10 לא מבייש את השואה והמעשי רצח והאונס וההשחתה שהם עשו זה דברים שהם פשוט שואה
ומה שהחטופים עוברים יום יום זה שואה
אז תתביישי שאת לא רואה את ה7.10 בצורה ככ חמורה
אנונימית^^^
ה7.10 זה שואה וזה שואה על האדמה שלנו
וזה קשה יותר כי אז לא היה לנו בית הפעם נכנסו לנו לבית וטבחו בו
ה7.10 לא מבייש את השואה והמעשי רצח והאונס וההשחתה שהם עשו זה דברים שהם פשוט שואה
ומה שהחטופים עוברים יום יום זה שואה
אז תתביישי שאת לא רואה את ה7.10 בצורה ככ חמורה
אנונימית
שואל השאלה:
אנונימית^^^
בדיוק בגלל שהוא התחיל להתכונן בקורונה זה יכל להימנע
כי היו מאז הקורונה לפחות שלוש מבצעים של טילים ורקטות ובמקום לעשות הפסקות אש כל הזמן יכלנו פשוט לגמור עם זה ודיי
אנונימית^^^
בדיוק בגלל שהוא התחיל להתכונן בקורונה זה יכל להימנע
כי היו מאז הקורונה לפחות שלוש מבצעים של טילים ורקטות ובמקום לעשות הפסקות אש כל הזמן יכלנו פשוט לגמור עם זה ודיי
אנונימית
אני רואה את השביעי באוקטובר בצורה מאוד חמורה!! אנשים שאני מכירה, חברים של אמא שלי אנשים שהיא גדלה איתם עברו את כל הדברים האלה וחלקם עדיין בשבי חמאס. השביעי באוקטובר היה נוראי, האסונות שקרו שם נוראים.
ועדיין, אתה לא יכול להשוות מוות של 6 מיליון למוות של 2000.
אני מבינה את מה שאת אומרת על זה שזה שונה כי עכשיו זה הבית שלנו, אבל אני פשוט מסבריה ששניהם אסונות נוראים אבל הסדרי גודל שונים לגמרי
ועדיין, אתה לא יכול להשוות מוות של 6 מיליון למוות של 2000.
אני מבינה את מה שאת אומרת על זה שזה שונה כי עכשיו זה הבית שלנו, אבל אני פשוט מסבריה ששניהם אסונות נוראים אבל הסדרי גודל שונים לגמרי
אנונימית
שואל השאלה:
אני מבינה מה את אומרת אנונימית
יש הבדל נכון
אבל שואה זה מושג רחב וזה לא רק השואה שהיתה לנו
יש הרבה סוגים של שואה והרבה דרכים לשייך אותו
אני מצטערת על זה שיצאתי עלייך ואמרתי שלא אכפת לך פשוט אני מכירה אישית אנשים שנחטפו וממש קשה לי אז אני מצטערת ממש אני בטוחה שאת וכל אדם נורמטיבי שחי פה עדיין כואב את ה7.10
אני מבינה מה את אומרת אנונימית
יש הבדל נכון
אבל שואה זה מושג רחב וזה לא רק השואה שהיתה לנו
יש הרבה סוגים של שואה והרבה דרכים לשייך אותו
אני מצטערת על זה שיצאתי עלייך ואמרתי שלא אכפת לך פשוט אני מכירה אישית אנשים שנחטפו וממש קשה לי אז אני מצטערת ממש אני בטוחה שאת וכל אדם נורמטיבי שחי פה עדיין כואב את ה7.10
אנונימית
חיזבאללה זה לא חמאס ומי שמפעיל את המלחמה זה חמאס, חיזבאללה זה בלבנון, והחטופים שלנו הם בעזה שמוחזקים על ידי חמאס
כי זה הדרך היחידה שביבי ישאר בממשלה, אז זה מה שהוא עושה....
אנונימית
3>
אנונימית
צהל לא יכול לחסל את חיזבאללה בלי להישאר שנים בלבנון. אם את רוצה מלחמה ארוכת שנים, אז נישאר בלבנון עם כל המחיר של חללים, פגיעה בינלאומית, כיבוש ועוד.. אולי כן אפשר ללחוץ עליהם יותר צבאית, אבל להישאר שם לא תורם בכלום לדעתי. חמאס הרבה יותר קטן מחיזבאללה ואותו לא הצלחנו לחסל, אז לחסל את חיזבאללה בזמן הקרוב זה לא ריאלי..
רצועת עזה היא לא מדינה ריבונית ואי אפשר שהיא תשלט יותר ע"י ארגון טרור, אנחנו חייבים לדאוג לכך. כל עסקה שתשאיר את חמאס בשלטון היא סכנה למדינת ישראל.
רצועת עזה היא לא מדינה ריבונית ואי אפשר שהיא תשלט יותר ע"י ארגון טרור, אנחנו חייבים לדאוג לכך. כל עסקה שתשאיר את חמאס בשלטון היא סכנה למדינת ישראל.
באותו הנושא: