7 תשובות
שואל השאלה:
מאותה סיבה שהייתה מלחמת לבנון הראשונה והשנייה
מאותה סיבה שהייתה מלחמת לבנון הראשונה והשנייה
להיכנס למלחמה איתם בגלל שאסור להראות להם שאנחנו חלשים
שואל השאלה:
זהו כדי להחזיר את ההרתעה
זהו כדי להחזיר את ההרתעה
מלחמה עם חיזבאללה
למה שתהיה? כלום לא חובה שיהיה
שואל השאלה:
אבל בכל מקרה מתישהו תהיה איתם מלחמה אז מה ההיגיון כל פעם לדחות את זה?
אבל בכל מקרה מתישהו תהיה איתם מלחמה אז מה ההיגיון כל פעם לדחות את זה?
עסקה, לא צריכים עוד בעיות על הראש שלנו
באותו הנושא: