7 תשובות
לאבד את הראש, לא להשתכר
כן לגיטימי פשוט באסה שאחר כך תשכח את האירוע
תהנה
תהנה
אנונימית
חח ברור אני הייתי דופק את הראש
ברור
כן רק אל תגזים שתזכור איך היה ולא תתעורר ליד אננס
כן
בטח
באותו הנושא: