7 תשובות
לאבד את הראש, לא להשתכר
כן לגיטימי פשוט באסה שאחר כך תשכח את האירוע
תהנה
אנונימית
חח ברור אני הייתי דופק את הראש
כן רק אל תגזים שתזכור איך היה ולא תתעורר ליד אננס
כן
בטח