7 תשובות
כן
נשמע יקר...
כניסה פעם בשבוע זתומרת 4 פעמים בחודש, זה יוצא 75 שקלים לפעם אחת
פילאטיס זה ממש מרגיע
תראי יש דרך כללית/מכבי אפשרות לשלם 50 לאימון או אפילו 20 ולדעתי זה הרבה יותר משתלם
נראלי זה שווה לי היה אחד ב380
יש האומרים שכן יש שלא אני אישית אעדיף חדר כושר