7 תשובות
כן
נשמע יקר...
כניסה פעם בשבוע זתומרת 4 פעמים בחודש, זה יוצא 75 שקלים לפעם אחת
כניסה פעם בשבוע זתומרת 4 פעמים בחודש, זה יוצא 75 שקלים לפעם אחת
פילאטיס זה ממש מרגיע
תראי יש דרך כללית/מכבי אפשרות לשלם 50 לאימון או אפילו 20 ולדעתי זה הרבה יותר משתלם
נראלי זה שווה לי היה אחד ב380
יש האומרים שכן יש שלא אני אישית אעדיף חדר כושר
באותו הנושא: