זה כבר מלא זמן ככה דיברתי עם חברת האשראי וגם עם אפל ולא הצליחו לעזור מישהו שזה כבר קרה לו יכול להגיד איך הצליח להכניס את הכרטיס? אני שמה את כל הפרטים ואז זה כותב שלא נוסף הכרטיס ולדבר עם מנפיק הכרטיס דיברתי וכלום לא עזר.. אמרו שיש כרטיס על תעודת זהות לא שלי ואין לי שם שום כרטיס ולא יכולה למחוק כי פיזית אין כרטיס..