11 תשובות
johnny b goode מה זה כיף על גיטרה
בלספימר!
כל שיר של גוג'ירה כייף לנגן
יושב על הגדר, אריק איינשטיין
שואל השאלה:
^^קל שכן
^^קל שכן
this is the new shit של מרילין מנסון ממש כיף על תופים, גם שירים של גוסט הם ברובם ממש כיפים על תופים
hotel california
שואל השאלה:
כל יצירה שלו אני נתקע בשניה 3 במקרה הטוב
פוליפיה יותר קל
כל יצירה שלו אני נתקע בשניה 3 במקרה הטוב
פוליפיה יותר קל
כל השירים של רד הוט כיפים על תופים
שואל השאלה:
אני ממש אוהב math rock, מנגן פוליפיה וצ'ון, הייתי מנסה מתאוס אסאטו אבל הוא דינמי לי מדי ואין לי את זה עדיין, איווט יאנג אחלה המלצה
אני ממש אוהב math rock, מנגן פוליפיה וצ'ון, הייתי מנסה מתאוס אסאטו אבל הוא דינמי לי מדי ואין לי את זה עדיין, איווט יאנג אחלה המלצה
sunny afternoon
autumn almanac (לא קל אבל ממש כיף)
and i love her
autumn almanac (לא קל אבל ממש כיף)
and i love her
באותו הנושא: