6 תשובות
שואל השאלה:
?
dust in the wind
there must be more to life than this
לפי מה שאני זוכר אין בו הרבה בארה אם בכלל
שואל השאלה:
תנקיוו
אם יש גם בעברית יהיה נחמד :)
בעברית יש את אמריקה של פורטיסחרוף