10 תשובות
אני קמה ב6 דיי נמאס
לא אני אבל בהצלחה. ולא
אפשר אולי בהתחלה אבל אז זה כבר יתפוס אותך ותהיה מובס
שאני ישנה 4 שעות אני עירנית אז כן
כן אני ככה כל יום כמעט
יס
חחח אני ככה כל השנה מתי שיש בית ספר ולפעמים ישנה גם פחות
(הרגל חרא חייבת להפסיק)
אני כמעט תמיד מסדרת טוב מאוד על שתיים
הרבה קפה ומונסטר
כן ואני
יאללה לישון
אני ערה וצריכה לקום ב4 חחח