4 תשובות
זה נורמלי לגמרי אחי הכל טוב
נורמלי
אנונימית
בתור נערה בת 15 גם לי זה מוזר לא לדבר עם בנים..
כנראה שזה בסדר או ששנינו בבעיה
כנראה שזה בסדר או ששנינו בבעיה
אני בת 14 וגם לי אין ידידים הכל טוב
באותו הנושא: