5 תשובות
הייתי ואצלי לא היה אף אחד ואני גם לא הייתי עם ירוק או ורוד
יותר בחול יש את הדברים האלה אבל יכול להיות מגניב אם צבואי ככה
אני הייתי בהקרנה הראשונה ב21 שזה יצא רק אז כן הרבה באו בצבעים אבל לא יודעת אם עדיין
שואל השאלה:
אני לא רוצה להיות המוזרה היחידה
אז כדאי?
אני לא רוצה להיות המוזרה היחידה
אז כדאי?
כן^
הכי כיף להיות מוזר וזה גם לא מוזר
הכי כיף להיות מוזר וזה גם לא מוזר
באותו הנושא: