9 תשובות
מיוחד
כן יחשבו שאתה גיי
זה גיי לדעתי
אנונימי
זה סטייל, תלבש מה שבא לך.
כן
סליחה כן
אבל
כן זה לא אראה כל כך טוב
אנונימית
מה אכפת לי?
אנונימית
שואל השאלה:
^^^^^^^איכס מה ורוד מרקר, יש לי מכנס ורוד עדין כזה
אנונימי
אני מתה אין לך ממה להתבייש זה יפה וזה באופנה זה צבע ורוד לא אומר עלייך כלום ואם אתה רוצה ללבוש תלבש אתה לא אמור לרצות אנשים אחרים במה שתלבש כי אתה לא רוצה שיחשבו עלייך דברים
סליחה
פשוט יש לי עוד דברים על הראש
אז סליחה
אבל זאת גם לא אשמתי היא רשמה אני עניתי
אשמתה שהיא ענתה
אנונימית