6 תשובות
כן, אני
כן
אני לא נולדתי התפתח לי ocd
לא לכולם יש וזה לא מולד
אף אחד לא נולד עם זה
זה מתפתח
וכן ברור לא לכולם יש
הכל תלוי מאוד בהורים , אם יש אבחנות רפואיות / נפשיות וכו , הילד/ה שבדרך עלולים בסבירות גבוהה להידפק לצערי