24 תשובות
וואלה יש מצב רציני שכן
איכס היא ליטרלי הביכה אןתך וזה אסור לפי החוק כן אתה יכול
לא חושבת שאפשר לתבוע אבל כן תתלונן
אתה גם יכול לקפוץ מהגג, אבל לא הייתי עושה את זה
גועל נפש של מורה
המורה שלי אמרה לילד שיש לו קטן
אנונימי
ואנחנו בביהס דתי
אנונימי
שואל השאלה:
נודר אני מת לתבוע אותה שיפטרו אותה מהבית ספר
אנונימי
אסור לפי החוק למורה לבייש תלמיד
האשמה כוזבת שכל מטרתה לסמן אותך, עזוב עורך דין, פנה למועצה לשלום הילד תדווח עליה..
לא יפטרו אותה בגלל זה
אתה יכול לדווח עליה למנהלת או משהו או שההורים יפנו ויכעסו זה יותר יעיל
בחייאת נו צעקו עלי מול 150 ילדים בכיתה ו' שאני אפס ולא יצא ממני כלום
פשוט הורדתי כאפה למנהל והלכתי הביתה
מכריח אותך לתבוע אותה
תנסה
לא לתבוע אבל יכולים לפטר אותה אם תגיד להורים שיעשו על זה סיפור למנהל/ת
כן לשון הרע

אם יש לך הוכחה או עדים שזה קרה אתה בקלות יכול
כן
זה הוצאת דיבה
חוק איסור לשון הרע קובע כי אם הדברים פוגעים באופן חמור, ניתן לשקול צעדים משפטיים בעזרת מבוגר אחראי.

מצאתי את זה, אז אני חושבת שזה די אפשרי..
כן אפשר זה חמור מה שהיא אמרה
כנראה שלא
העילה היחידה לתביעה שאני רואה כאן היא הוצאת דיבה של המורה נגדך