2 תשובות
תפנה להנהלה
על מה תתבע אותה?
תראה בתכלס אתה צריך לחתום על טופס שמאשרים לך להיכנס לכיתת תלם באישור הורים כמובן.
במידה ונכשלת ב4 או 5 מקצועות יכולים להעיף אותך מבית הספר בגלל הציונים או להשאיר אותך כיתה או שנותנים לך את האופציה ללכת לכיתת תלם.
לחבר טוב שלי אמרו לו או שהוא ישאר כיתה ויעשה אותה עוד פעם או שהוא ילך לתלם.
כמובן שהוא בחר בתלם כן ולו יש 5 נכשלים.
יש לי גם חברה שקיבלה 6 נכשלים בתעודה בכיתה ט בסוף שנה אמרו לה שהיא לא יכולה להמשיך ללמוד שם בגלל הציונים. היא עברה בית ספר.