8 תשובות
כן יש אזעקה
כן
כן, יש אזעקה ואני חושב שזו כמו אזעקה רגילה
לא בטוחה אם רגילה או לא
לפעמים כן לפעמים לא
לא! יש כזה קול שאומר חדירת מחבלים חדירת מחבלים
אנונימית
^בדיוק
ביו"ש, גבול הצפון ובעוטף כן (ולא תמיד)
האזעקה היא אזעקה קצרה וכריזה "חדירת מחבלים"
האזעקה היא אזעקה קצרה וכריזה "חדירת מחבלים"
באותו הנושא: