12 תשובות
יאפ,וזה חרא
בעיקרון אמורה להיות הזעקה [אבל לפעמים לא מספיקים להדליק אותה] ואנחנו צריכים להתפלל שלא יהיה אף פעם
לי?
שואל השאלה:
^^ נראה מעותק אבל שיהיה
אנונימי
^^^זה לא היא רשמה את זה
זה מועתק מאיפשהו
מה שתגיד^
היה לי בישוב פעמיים,זה מתחיל כמו אזעקה רגילה ואז זה אומר חדירת מחבלים,בשני הפעמים האלו זה היה בסופו של דבר אזעקת שווא,אסל זה היה מלחיץ באותה מידה
^לא רשמתי את זה לך
אנונימי
בטעות שמתי על אנונימי
אהה אוקי^