3 תשובות
שואל השאלה:
אני רוצה ללימודים.מצד אחד מחשב מאפשר יותר אפליקציות ונוח אבל אייפד גדול יותר
אנונימית
אייפד חד משמעית
נ.ב- תשמעו את השיר החדש של גבריאל גיא- "hate you instead
אנונימית
אייפד- יותר נוח מכל הבחינות. קל לסחוב, יש עט, פחוט איטי (מרוב המחשבים)
אנונימית