4 תשובות
גלאקסי טאב 7+
אייפד זה ממש לא נוח
אנונימי
אני הייתי קונה מקבוק
אבל תקני מה שיותר נוח לך
אפשרי עם אייפד,אבל אני חושבת שמקבוק יותר נוח.
אנונימית
יש לי אייפד והזמנתי לו עכבר ומקלדת וזה יחסית סבבה , כמובן שעדיף מאקבוק אבל בנתיים זה סבבה עם האייפד שלי . יש לי גם מחשב שולחני אז חלק אני עושה במחשב וחלק האייפד .