4 תשובות
שואל השאלה:
דיי אז חברת אפל יאני זבל
אנונימית
לא תמיד^
אם קונים כבר אייפון אז קונים אחד חדש לא 12
Xta
אפל לא מייצרים אותו, אם לקנות אייפון זה החל מדגם ה14. אם יש אפשרות, תמיד כדאי את ההכי חדש.