9 תשובות
13 פרו מקס
הוא טוב
13 ה 14 אותן דבר כמעט
13 פרו מקס יותר איכותי ודרך אגב לחברה שלי יש את האפשרות פרו בצבע סגול והוא מושלם מכל הבחינות
שואל השאלה:
אבל אני צריכה פרו או פרו מקס
אבל אני צריכה פרו או פרו מקס
אנונימית
אז ה13 פרו מקס לי יש אותו והוא טוב מאוד ומומלץ
שואל השאלה:
המצלמה של ה 13 פרו מקס טובה?
וזה טלפון בלי באגים?
המצלמה של ה 13 פרו מקס טובה?
וזה טלפון בלי באגים?
אנונימית
שואל השאלה:
^^^^^^^^ אני מעדיפה טלפון יחסית גדול
^^^^^^^^ אני מעדיפה טלפון יחסית גדול
אנונימית
באותו הנושא: