32 תשובות
זה צלם
אחד מעשרת הדיברות
לדעתי כנוצריה זה לא מכבד, הצלב מסמל דת של מישהו, זה לא אמור להיות יפה או אסתטי
אני לא אשים מגן דוד, למרות שהוא יפה
אבל שכל אחד יעשה מה שבא לו... לא אכפת לי
מי אמר שיש בזה בעיה בדיוק?
_m
כי זה מסמל דת, זה לא סמל אופנה
^אלוהים בעשרת הדיברות
לדעתי זה אפילו מומלץ אני לא מבין למה לא עם זה גם יכול לעודד נוצרים זה רק לטובתם?..
_m
שואל השאלה:
^^כי אני לא רואה בזה תכשיט במובן הדתי שלו אני פשוט חושב שצלב זה יפה לא מעניין אותי מה הוא מסמל זה כמו שיש הרבה לא יהודים שלובשים מגן דוד כי זה יפה בעיניהם.
אנונימי
זה משנה עם אני יהודי או לא? ^^
_m
אנחנו מדינה של ריבוי דעות זה אחד מהזכויות שלנו
_m
זה כמו שתלך למשחק של מכבי תל אביב עם חולצה של הפועל
הבעיה היא שאת לא נוצריה אז זה מוזר ברמות
^אם אתה יהודי אתה צריך לדעת שעבודה זרה זה עבירה חמורה שיש בה יהרג ואל יעבור
חצי מהעם היהודי מסרו את נפשם כדי לא לעבוד(לענוד) את הצלב
יהודי או לא יהודי זה לא משנה אנחנו פה כולם בני אדם אחינו ^
_m
אין בזה שום בעיה אני כל פעם שאני טס לחול אני שם שרשרת של צלב גדולה עלי למרות שאני יהודי כי כך אני מתחיל עם הרבה בחורות נוצריות...
אנונימי
לא מזלזל לרגע אחד בנוצרים פשוט צריך לשים גדרות
איש באמונתו יחיה
בדיוק וזה למה כל אחד יכול לעשות מה שבא לו בנוגע לדת בלי שישפטו אותו ^
_m
^רק אמרתי שאם אכפת לה מתורת ישראל אז לא
להכניס את האידאלים של הדת היהודי לא רלוונטי פה אפילו
_m
סבבה ^^
_m
^למה לא?
זה מדינת היהודים
בחו"ל זה יותר נפוץ מהבחינה הזו (סטייל הכוונה) אבל בישראל זה סתם מטעה וחבל
אין בעיה בזה נראלי אבל לרוב הנוצרים זה מפריע כי הוא מת על הצלב וזה לא מכבד נראלי
אסור להנות מעבודה זרה. וגם מכל שימושי העבודה זרה
כי בעבר נוצרים צלבו יהודים בצלב רק כי היו יהודים
תלמדו על האינקוויזיציה מה עשו ליהודים
רגע רגע, סתם צלב אין בו בעיה מצד עבודה זרה כי לא עובדים אותו
רק אם מתייחסים לצלב בתור סמל של עבודה זרה הוא נאסר בלבישה והחזקה בו כך שאם לא מייחסים אותו לעבודה זרה אין את הבעיה הזו
מה שכן אני חושב שיש בעיה של מראית עין שיראו אותך עם צלב
ומלבד מזאת זה לא מכבד את יהודיה ולענוד סמל של דת אחרת זה לא מכבד את הדת שלך
וואלה אחי אני גם חשבתי כמוך אבל הבנתי שזה לא משנה כי אתה יכול להגיד אותו הדבר גם על שרשרת מגן דוד או שרשרת "חי" זה מגניב
הטיעון שלי הוא כזה:
מבחינתך כיהודיה, ולפי היהדות היהדות היא דת האמת. מכיוון שזה גורר שכל שאר הדתות והטקסים מומצאים, את יכולה לעשות הטבלה ולענוד צלב ולקפוץ על הראש עד מחר, כי כל הטקסים האלה מומצאים לחלוטין ואין בהם שמץ של אמונה של דת האמת.
לפי מה שכתוב בתורה, "לא תעשה לך צלם" תמונה וכו' מדבר על כך שלא לתמצת את הקונספט של "ה' " לכדי פסל ותמונה כמו הגויים, שזה באמת אסור. אבל לגבי צלב זה לא אותו דבר כע זה לא מתייחס לה' וליהדות בכלל, מבחינתך זה סתם פלוס
את יכולה ללבוש ככ הרבה תיליונים אחרים
לדעתי אם את יהודיה זה ככ לא מכבד בכלל
אם באלך תשימי אהי במקומך לא הייתי שמה בחיים שלי את זה
אין שום בעיה. תלבש מה שבא לך
yippieeee שומע
אם היית חוקר קצת מה עשו ליהודים עם הצלב הזה לא היית אומר את זה
וזה בעיה מאוד וזה שאתה לא רואה את זה והולך ראש בקיר חבל
שיהודי גם שם צלב זאת עבודה זרה מאמילה

''צלב הוא גם סימן למאות אלפי יהודים שנצלבו באכזריות על ידי הרומאים שהחריבו את ירושלים והגלו אותנו מארץ ישראל. ליד הצלב הזה שחטו, טבחו ואנסו לאורך כל הדורות מאות קהילות של יהודים. מתחת לצלב הזה שרפו באש עשרות אלפי משפחות על ילדיהם במאות שנות האינקוויזיציה.

בשם הצלב הזה הטביעו קהילות שלמות של יהודים בנהרות אירופה במסעי הצלב. בחסות הצלב הזה נתן האפיפיור הכשר בשתיקה לנאצים להשמיד ששה מליון יהודים מעמנו.''
לא רואה בעיה